بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

سپاس از خداوند

1391/11/25 8:19
338 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي از دوستان ميدونن كه علت تاخير من چي بود ولي جهت احترام گذاشتن به ديگر اعضاء بايد بگم كه بهراد مريض بود و من مدتي بود كه يه خط در ميون سركار ميومدم و تو خونه بودم20.gif و مريض‌داري ميكردم حتي نتونستم به كارهاي خونه‌ام برسم ولي بابا سجاد مثل هميشه در كنارم بود و ميگفت نگران هيچي نباشم و طفلك تمام كارارو خودش انجام داد. اين شد كه حس نوشتن نداشتم فقط دعا دعا ميكردم تب بهراد بياد پايين كه خدا رو شكر با دعاهاي شما دوستان و مراقبت‌هاي ويژه خودم بهتر شد راستي همين جا يه تشكر ويژه از دوستان عزيزي كه از طريق پيام من و دلداري دادن بكنم.

Thank You Dear Friend

راستي قراره كه جشن تولدHappy Birthday Star بهراد توي خونه مامانم برگزار بشه خيلي خوب شد چون خونه اونا بزرگه و مهموناي من زيادن پس بزنين اون دست قشنگه رو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)