بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

شيرين‌كاري بهراد جون

1392/2/28 8:01
297 بازدید
اشتراک گذاری

اين وروجك مامان جديداً ياد گرفته براي دست زدن به چيزي كه كلمه نه توش هست مياد و خودش و براي من و باباش لوس ميكنه و بعد كه ما رو خام كرد ميره و كارش و انجام ميده مشاهده كنيد اين دو عكس رو باهم مقايسه كنيد.

عكساي زير هم توي دستش نخ دندون گرفته براي اينكه من دعواش نكنم و بهش نگم كه چرا برداشتي دوباره خودش و لوس كرد و منو مجاب كرد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ی آریسا
28 اردیبهشت 92 8:22
ای جوووووووووووووووووونم چقدر تو شیرینی


ما اينيم ديگه خاله جون
مامان حسنا
28 اردیبهشت 92 11:23
وای از دست شما بچه ها
من که بعضی وقتا با کارای حسنا میمونم ناراحت بشم یا بخندم


بخندي بهتره چون ناراحت بشي كاريش نميشه كرد قبلاً من زياد ناراحت ميشدم كه فقط بچه من اينجوريه پيگيري كه كردم ديدم همه بچه‌ها توي اين سن شيطون و فضول ميشن.