بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

15 ماهگي بهراد

1392/2/14 8:19
245 بازدید
اشتراک گذاری

بهراد در اين عكس 15 فروردين 15 ماهه شد و من به همين مناسبت يه كيك درست كردم و مادرشوهر و پدرشوهرم خودم و همسرم و آقا بهراد در اين جشن حضور داشتيم.

اينم عكسش

واي كيك ماماني

كيك 15 ماهگي خيلي خوشمزه بود.جاتون خالي

بهراد همراه كيكش

فداش بشم الهي خيلي دوستش دارم.

راستي روز مادر بهراد و باباش به من كارت هديه 200 توماني دادن دستشون درد نكنه اميدوارم بتونم وظيفه مادر خوب بودن و همسر خوب بودن را به نحو احسن انجام بدم.آميننننننننننننننننننننن

و اما در مورد پست دبي شرمنده نميتونم رمز بدم چون رمزش دست آقا سجاد همسر گلمه ايشون دستور بدن حتماً رمز ارائه داده ميشود ولي تا زماني كه ايشون اجازه ندن از رمز خبري نيستگریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ی آریسا
14 اردیبهشت 92 9:30
سلام . روزتون مبارک باشه و بهتون تبریک میگم ایشالله سالهای سال با فرشته کوچولوتون شاد و سلامت باشید



ممنونم عزيز دلم اتفاقاً همين الان توي وبلاگ آريسا جون هستم الان نظر ميدم. از اينكه به يادم بودين ممنون هزاران بوس براي شما خاله عزيز و دختر گل
مامان حسنا
14 اردیبهشت 92 16:37
سلام عزیزم ببخشید ک دیر اومدم اخه حسنا جدیدا خیلی اذیتم میکنه
بهراد جونم 15 ماگیت مبارک عزیزخاله
مامانی بیا فضولیهای حسنارو ببین



خاله جان مرسي از اينكه تبريك ميگي و به وبلاگ پسرم هستي خيلي اين لحظات شيرينه اميدوارم كه يه روز دختر گلت رو تو لباس فارغ‌التحصيلي ببيني بعد عروسي.