بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

برگه‌ يادگاري

1391/12/14 8:45
319 بازدید
اشتراک گذاری

راستي يادم رفت متن برگه‌ يادگاري مهمانان عزيزي كه در جشن تولد بهراد حضور داشتن رو براتون بنويسم بچه‌هايي هم كه نميتونستن بنويسن براي بهراد عزيزمان نقاشي زيبايي كشيدند كه واقعاً من لذت بردم عكسشو براتون در پايين ميذارم اوليش باباسجاد و من نوشتيم بقيه‌رو مهمانان عزيز

متن باباسجاد و مامان مژده

متن بزرگترها

متن مهمونا

نقاشي كوچولوها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان عسل
14 اسفند 91 16:26
برگه یادگاریتونم خیلی خوشگل شده.
ایده نقاشی برای بچه های کوچولو عالی بود.


آره بچه‌ها خوششون اومده بود.ممنونم از اينكه اين همه به من لطف و محبت داري
عسل جون
14 اسفند 91 21:22
ســـــــــ♥ـــلاآمـــــ
خوبیــد؟ماشاالله تو چه قدر نازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چشم نخوری؟:
خوشگله مامانبهراد واقعا بهتون تبریک میگمO
راسی پیشم منم میاین؟
من منتظرما
اینم وبلاگ قالبامه :asal6.blogfa.com
اینم که وب تقویمامه:
http://babyframe.blogfa.com


به هر دوتاش سر بزنید منتظرتونمآآآآآآآآ
بهراد جونم به مامانت بگو دیر نکنه
قربونت برم


عزيزم سلام من چيزي از وبلاگ شما سر در نياوردم خيلي مختصر بود بيشتر كاراتونو بذاريد شرمنده اينجوري براي من خوشايند نبود شرمنده اينقدر رك صحبت كردم
آخه وبلاگتون خيلي خالي بود.
مامان حسنا
21 اسفند 91 10:57
چ یادگاری هایی به به