بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

يه مامان فعال

1391/9/8 8:35
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزيز شايد خيلي‌ها از جمله مامان پرهام كه چند روز پيش جلوي منو گرفت و گفت تنبل فكر كنيد كه من واقعاً تنبل شدم كه به وبلاگ پسرم، اميدم، نفسم سروسامون نميدم اما باور كنين سخت درگير كارهاي تولد بهراد جان هستمniniweblog.com

 

آخه پسرم الان ديگه داره 10 ماهشو تموم ميكنه و خوب همه مامانا ميدونن كه با يه بچه نميشه سريعاً همه كاراتو انجام بدي اينه كه دارم از چند ماه قبل از تولدش شروع ميكنم كه ديگه روزهاي آخر خسته نشم

آخه تمام تزئيناتشو خودم دارم درست ميكنم اينجوري نيست كه حاضر و آماده از بازار تهيه كنم ميخوام يه تولد به ياد موندني براي گل پسرم بگيرم اميدوارم كه موفق بشم

بهراد هزار ماشاا... خيلي شيطون شده ولي شيرين. اين وروجك مامان داره با كاراي بامزه‌اش منو باباشو از خود بيخود ميكنهniniweblog.comيه وقتايي تو خونه كه نشستيم ميخواد جلب توجه كنه يهو قهقهه‌هاييniniweblog.comميزنه كه منو متعجب ميكنه از سرو كولمون بالا ميره ديگه اين تلفن و كنترل تلويزيون و ميز ال سي دي از دست آقا بهراد واي واي واي خودتون ميدونينniniweblog.com

چهار دست و پا يا تو آشپزخونه‌است يا تو اتاقشهniniweblog.comيا زير مبله كه گير ميكنه و بايد بريم درش بياريم

يه چيزي هم بگم خيلي نازك نارنجي شده تا يه كم به خاطر كاراش نصيحتش ميكنيم چنان بغضي ميكنه كه يهو ميشه سرندي پيتي و اشكاش ميزنه بيرون niniweblog.com

يعني از اين بچه‌هايي شده كه نبايد از گل نازكتر چيزي بهش بگيم يا قهر كرده يا سرشو ميندازه پايين سكوت ميكنهniniweblog.comيا اگه زيادي گير بديم صداش تا اون سر خيابون ميرهniniweblog.comولي به شيرين‌كارياش كه فكر ميكنم همه اون خستگيام از تنم بيرون مياد مهم سلامتيشه كه براي من و باباش مهمه الهي همه نيني‌ها سالم باشنniniweblog.comديگه تقريباً تمام كاراي تولد بهراد جان و انجام دادم فقط خريدن يه سري وسايل كه ديگه اونا رو نميشه درست كرد

به هر حال اميدوارم كه تولد خوبي بتونم براش مهيا كنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان عسل
8 آذر 91 12:50
سلام مامان بهراد جون. خدا پسر ناز و گلتونو حفظ کنه. ممنونم که به وبلاگ عسلی سر میزنید. امیدوارم تولد به یاد موندنی ای توی خونتون برگزار بشه. لیبل های نوشابه که من درست کرده بودم آخر مهمونی بطری هایی خالی خیس شده بودند و یکم کاغذ خراب شد. اما یه فکری دارم میتونی دو ردیف چسب نواری پهن کنار هم بزنی روی لیبل ها. اینجوری هم کاغذ رو به بطری چسبوندی و هم اینکه دیگه خیس نمیشه. بازم اگه کمکی خواستی بیا پیشم. راستییییییییی وبلاگ (کودک من ایده های سپیده جون) چند تا پست با کللللی لیبل و عکس خوشششگل زنبوری زده حتی ریسه آماده برای چاپ هم گذاشته. حتما یه سری بزن. من وقتی دیدم گفتم کاش قبل از تولد عسل اینا رو گذاشته بود. مطمئنم خیلی بدردت میخورن. موفق باشی.
مامان پرهام
12 آذر 91 10:28
به به حالا شده يه مامان حسابي. اميدوار تولد ني ني به خوبي برگزار بشه. منتظر عكسهاي قشنگش هستيم