بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

طرز درست كردن ژله سوپرايز

1391/8/10 11:22
2,293 بازدید
اشتراک گذاری

ژله سورپرایز

مواد لازم:
سه رنگ ژله آلبالو ، تمشک آبی ، لیمو
 برای تهیه برای روکش ژله 2 عدد ژله آناناس یا هفت میوه + دو لیوان آب جوش + یک لیوان شیر
سه لیوان آب جوش
سه لیوان بستی وانیلی کاملاً آب شده
یک عدد قالب سیلیکونی

طرز تهیه:
ابتدا هر کدام از ژله ها را به صورت جدا با یک لیوان آب جوش مخلوط می کنیم و می گذاریم کاملاً سرد شود. دوباره هر کدام از ژله ها را با یک لیوان بستی مخلوط می کنیم. یعنی خوب هم می زنیم. نصف ژله بستی لیویی را داخل قالب می ریزم نیم بند که شد دوباره ژله بستی آلبالویی را می ریزیم نیم بند شد ژله تمشک آبی را می ریزیم برای نیم بند شدن هر یک از ژله ها مدت 5 تا 8 دقیقه کافی می باشد بعد از قالب خارج می کنیم و دور آن را برش می دهیم طوری که وقتی دوباره داخل همان قالب می گذاریم از چهار طرف قالب فاصله داشته باشد. بعد ژله روکش را تهیه می کنیم بعد از اینکه خنک شد یک لیوان شیر را اضافه          می کنیم و خوب هم می زنیم مقداری از ژله روکش را درون قالب می ریزم به اندازه یک سانت و نیم که کف قالب را بپوشاند اگر قالب مستطیل بود ژله بستی ها رو درسته به طوری که از چهار طرف از قالب فاصله داشته باشد می گذاریم داخل قالب اگر دایره باشد باید ژله بستی ها رو تیکه ای درون قالب بگذاریم. بعد بقیه ژله روکش را می ریزیم درون قالب وقتی برگردانیم ژله ساده می باشد موقع برش همه سوپرایز می شوند.

 البته خدمت بزرگواران عرض كردم كه براي من اونطوري كه بايد در ميومد نشد شكل و شمايلش براي من كلاً عوض شد اونم به خاطر گل پسرم

خدمت عمه لارا كه از من درخواست كردن و طرز تهيه ژله رو براشون گذاشتم اميدوارم كه شما بهتر از من در بيارين با تشكر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آروین
15 آبان 91 9:26
سلام لباس زنبوری رو من خودم دوخته بودم. چون هر چی گشتم پیدا نکرده بودم خودم دست به سوزن شدم! بعد هم دادم به یکی دیگه. کار خیلی سختی نیست می تونید امتحان کنید. در مورد رسپی های روی میز هم واقعا نمی تونم ههمرو بنویسم. هر کدومو می خواید بگید اسمشو بگم توی اینترنت سرچ کنید.
مامان شایان
20 آبان 91 14:04
عزیزم شایان یک بادی سورمه ای داشت که من هم روبان زرد گرفتم و روش دوختم و بال هم باسیم درست کردم و روش رو پارچه زرد دوختم. و روبان مشکی برا کلاه هم آدرس ایمیل رو برام تو وب شایان بگذار تا برات بفرستم
مامان شایان
21 آبان 91 14:34
عزیزم آدرس ایمیل که ندادی؟؟؟؟!!!! عکس ها هم 30*30 هست. فکر می کنم حدودا 70 تومان در اومد البته الان خیلی گرون تر باید شده باشه
مامان شایان
22 آبان 91 20:18
براتون فرستادم. کارت ها رو هم تو پاکت نگذاشتم. عزیزم اگه می شه شما هم در مورد شکل ژلتون توضیح بدید. شکل قالب این شکلی بوده؟؟؟؟؟؟
سپیده
28 آبان 91 19:56
مرسي عزيزم ممنون از اينكه به پيامم اهميت دادين
و اما در مورد ثبت ژله سوپرايز شما صاحب اجازه هستيد
فرقي نداره به نام كي ثبت بشه مهم اينه كه همه يه چيزي در اين دنياي مجازي ياد بگيرن و دوستاي خوبي همانند شما پيدا كنن
موفق باشيد