بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

تولد 2 سالگي عشقمان

1392/11/15 12:14
705 بازدید
اشتراک گذاری

بهراد عزيزتر از جانم، نور چشمم، ثمره خوشبختي من و بابا

فداي چشماي مثل مخملت تولدت هزاران بار مبارك 

 

 

 

 

 

 مراسم جشن تولدش هم روز پنجشنبه 17/11/92 هست هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااا  

بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست و قشنگ ترين روزم روز شکفتنت. عزیزم تولدت مبارک!

 

 محصل

 

خدای اطلسی ها با تو باشد * پناه بی کسی ها با تو باشد * تمام لحظه های خوب یک عمر* بجز دلواپسی ها با تو باشد * تولدت مبارک

 گروه گل یاس

تو وجودت واسه من یه معجزست * مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه * روز میلاد قشنگت میمونه * توی تقویم دلم تا همیشه * تولدت مبارک

 

 

 

 

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود * هدیه سالروزش این آوا میشود * عاشقی چون من بی پروا میشود * در شعر تولد غرق رویا میشود * اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود * تولدت مبارک

 

 

 

پرنس بهراد من چه خوب شدکه به دنیا اومدی و چه خوبتر شد که همه دنیای من شدی...عشق مامانی تولدت هزاران هزار بار مبارک.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ندا
17 بهمن 92 15:55
تولدت مبارک عزیزم هزار ساله باشی گل پسر