بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

كسب رتبه‌هاي قهرماني بهراد جان

1392/5/23 8:28
476 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزيزم به دليل مشغله كاري زياد نميتونم آپ بشم پس به بزرگواري خودتان مرا ببخشيد، طي چند ماه گذشته آتليه سها و نيني وبلاگ جشنواره‌اي گذاشتن كه بهراد جان هم توي اين مسابقات شركت كرد و مقام‌هاي زير را كسب كرد و ما را بسي خوشحال، از تمامي دوستان نيني‌وبلاگي، همكاران عزيزم، همكاران همسر گراميم، دوستان من و سجاد، خانواده من و خانواده بابا سجاد كمال تشكر و قدرداني را ميكنم كه براي پسر من وقت و زمان گذاشتن و راي اعتماد دادن اميدوارم كه اين شايستگي رو بتونيم همراه با بهراد عزيزم جبران كنيم.

رتبه 607 ، تعداد آراء 48 نفر جشنواره نيني شكمو

***************************************************

و اما رتبه 20 آتليه سها جشنواره بهار 92

 بهراد صحرا نورد

قربون پسر گلم برم كه از الان داره مقام كسب ميكنه فداش بشممممممممممممم توي فاميل صحرانورد بهراد جون من تكه تك نامبر وانه به خدا چشم حسود بتركهههههههههههههههههههههه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله کمیل و کیان
26 مرداد 92 17:15
خیلی خوشحال شدم که جز برندگان بودی عزیزم مبارکت باشه
هیراد و عمه لیلاش
26 مرداد 92 20:36
عزیز دلم انشالله همیشه توی زندگیت موفق و قهرمان و نام آور باشی
مرجان مامان آران
29 مرداد 92 12:24
خاله کمیل و کیان
30 مرداد 92 2:01
مامان مهدیس و ملیسا
1 شهریور 92 19:31
موفق باشید
خاله کمیل و کیان
3 شهریور 92 1:19
واقعا حقش بود که برنده بشه این گل پسر
مامان کمیل و کیان
4 شهریور 92 15:45
مامان جون اشکال نداره ایشالله توزندگی رتبه یک داشته باشه و این از همه چیز مهمتر رتبه یک زندگی
هیراد و عمه لیلاش
6 شهریور 92 21:37
عزیز دلم خوبید ممنون که اومدید پیشمون دلمون براتون خیلی خیلی تنگ شده ، انشالله هر چه مشغله کاریتون هم زیاد باشه ، خوب و خوش و سلامت باشید بهراد گلمو ببوس
خاله کمیل و کیان
8 شهریور 92 0:54
مامان ندا
14 مهر 92 10:46
یه دنیا بوس برای بهراد جون