بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

كيك 17 ماهگي بهراد

1392/4/17 10:00
545 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز پسرم وارد 17 ماهگي شد و ما را بسي خوشحال كردو من به يمن اين روز عزيز و شاد با عجله بسيار فراوان بعد از اينكه از سركار اومدم كيك درست كردم چون بعد از اون بايد ميرفتيم خونه مامان شهناز براي تولد مهرداد خلاصه اينجوريا شد.كه تا ساعت 12 شب ما اونجا بوديم و الان خيلي خسته هستم به زور دارم مطلب مينويسم.

اينم عكساش

17 ماهگي

توي عكس بالايي پايين سمت راست عكسو مشاهده كنيد بعد از اينكه كل وسايلي كه توي كشوي ميز تي وي بود رو درآورده و رفته روي مبل لم داده و منه بيچاره بايد هر روز اين وسايلو جمع كنم و بذارم سرجاش.

اينجا هم قربونش برم تا لب تابو ميارم سريعاً ميره و مثلاً با دكمه‌هاش تايپ ميكنه و كل برنامه‌ها رو يا پاك ميكنه يا هم ميريزشون بهم.

آقا آفتاب بدم خدمتتون

فداش بشم عينك مامانو رو چشماش گذاشتيم بچه‌ام خوشتيپ‌تر شده چشم نخوره ايشاا...

داليييييييييييييي

اينجا هم داريم دالي بازي ميكنيم. يه دستشو روي يه چشمش ميذاره و ميگه دددددددددددددد

اين جارو برقي ما شده اسباب بازي بهراد جون اگه كل اسباب بازيهاشو بياري بازم ميره سراغ جارو برقي، بيجاره اگه جاروبرقي زبون داشت ميگفت منو از دست اين وروجك بامزه نجات بدين

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

dost
17 تیر 92 10:15
سلام عزیزم مهلای من تو جشنواره نی نی ها شرکت کرده با رای تون خوشحالش کنین کد484 رو به 20008080200 بفرستید ممنون
خاله ی آریسا
17 تیر 92 10:29
هورااااااااااا
17ماهگیت مبارک عزیزمممممممم دیگه حسابی آقا شدی
دلم اون کیکرو میخواد با یه مممممممممممماچ از بهراد جونی


مرسي خااالللللللهههههههههههههههههههههههههههههه جان
هیراد و عمه لیلاش
17 تیر 92 14:16
عزیز دلم 17 ماهگیت مبارک گلم همیشه سلامت و شاد باشی قشنگ خاله
مامان حسنــــــا
17 تیر 92 15:12
سلام عزیزم شرمندتم بخدا سرم شلوغ بود....
قربونم بهراد فینگیلیم برم که اینقــــــــــــدر شیطون شده و مامانش و اذیت میکنه


اي جان به حسنا گلي من ممنونم ازتون
مامان کمیل و کیان
17 تیر 92 20:34
شیطون خاله 17ماهگیت مبارک عزیزم


ممنون
مامان مهدیس و ملیسا
17 تیر 92 20:47
دست دست
دست دست
دست دست

17 ماهگیت مبارکه پسمل گل بووووووووووووووس


واي همه دخترها دارن به من تبريك ميگن ممنونم مليسا و مهديس عزيز و مامانش
مامان ایناز.ندا
18 تیر 92 15:51
17 ماهگی مبارک عزیزم ای شیطونک برعکس دخترم از جارو برقی میترسه یه مکافاتی دارم باش تا جارو بکشم
الهام مامان علیرضا
18 تیر 92 18:13
17 ماهگیت مبارک عزیز خاله ایشالا 120 ساله بشی پسرم
خاله پارمیدا
18 تیر 92 19:28
Beauty is start of life beauty is art of life risk is part of life and good friend is heart of life زيبايي شروع زندگيه. زيبايي هنر زندگيه. ريسك بخشى از زندگيه. و دوست خوب قلب زندگيهپیش ما هم بیا دوست بشیم
مرجان مامان اران
19 تیر 92 6:56
17 ماهگیت مبارک عزیز دلممممممممممممممم
راستی من به بهراد رای دادماااا شماره 5


مرسي عزيزمممممممممممممممممممممممممممممممم
مامانی تنها
20 تیر 92 14:01
وایییییییییییییییییییییییچه پسل نازی خدا براتون نگهش داره به منم سربزن خوشحال می شم گلم
مامان آروین
13 مرداد 92 15:33
قربون پسر خوشگل و ملوسم .
آروین خیلی دوست داره یه دوست ناز و مهربونی مثل تو داشته باشه ؟ تو چطور


با كمال ميل