بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

عكس آتليه بهراد

1392/3/11 12:40
447 بازدید
اشتراک گذاری

توي پست‌هاي قبلي در مورد آتليه سها صحبت كرديم و روز پدر بهراد جونو برديم اونجا عكس انداخت و چهارشنبه آماده شد عكسا خوب شده ولي من ديگه بهراد رو اونجا نميبرم به دو دليل 1- اينكه دقيقاً همزمان با ورود ما به آتليه يه مشتري اومده بود كه ناراضي بودن و حق با اونا بود دوم اينكه زماني كه ما عكساي بهراد رو انتخاب كرديم فرداي اونروز تماس گرفتن و گفتن بايد از تمام دكورها يكي رو انتخاب كنين كه اين از نظر من معني نداشت وقتي بهراد مثلاً توي دكور ولنتاين جالب نيوفتاده بود و يعني اينكه يا سرش پايين بود يا سن‌ايچ دستش بود تا سرگرمش كنيم آروم بشه و يا تو يكي ديگه ار دكورها كه بادكنك بود بهراد از بادكنك ميترسه و پشتش به دوربين بود به نظر شما اين عكس يه عكاس رو زير سئوال نميبره خوب من اگه اين عكس رو انتخاب ميكردم هيچكس خوشش نميومد.و اما سي‌دي عكسهايي كه به ما دادن و 10 هزار تومان پول بابتش داديم سايز خيلي خيلي كوچيك كه نميتوني چيزي انتخاب كني. و يا دي وي دي يه موزيك براش گذاشتن كه انگار دور از جون عزاداريه.بايد حداقل مناسب با سن كودك باشه شاد باشه خلاصه جالب نبود. چندتا از عكساي ليتش و اسكن كردم ميدونم جالب نيست ولي براتون ميذارم.

بوج بوج من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مرجان مامان آران
12 خرداد 92 0:02
واي چه خوشگلههههههههههههه عكساش عزيزممممممممممممم


مرسي خاله مرجان شما لطف دارين
خاله ی آریسا
12 خرداد 92 8:44
بهراد جونی انقدر نازه که هر جا ببریش عکساش خوشگل و ناز میشه . (بی تعارف)




ممنونم خاله جان فدات شم
آتلیه تخصصی کودک آیرنگ
12 خرداد 92 13:22
با سلام. دکور ماه رمضان ویژه کودکان با لباس محلی مخصوص از هم اکنون در آتلیه تخصصی کودک آیرنگ برای دیدن نمونه کار های بیشتر و همچنین عکس سفره ی ماه رمضان به سایت آتلیه آیرنگ مراجعه کنید. www.ayrangstudio.webnode.com
هیراد و عمه لیلاش
12 خرداد 92 14:25
چون بهراد جونی کلی جیگره این عکسهاش که خوشگل شدن
مامانیش فایل خود عکس رو کاش میذاشتی
راستی عکاس بهراد کی بوده که اینقده ناشی عمل کرده


مرسي عزيز دلم چشماتون خوشگل ميبينه
مامان هديه
13 خرداد 92 11:39
غصه نخور عزيز من اينو بدون كه بهرادت با هر چيزي خوشملترينه حالا كيفيت كار پايين بودهي ا نه مهم نيست اصل ارزش كاري هست كاش قبلش پرسوجو ميكردي بعد ايشالا دفعه بعد تجربه ميشه برات بوووووووس هم خودت و هم اون لپهاي تپلي بهراد جون اااووووووووووف


ممنونم خاله جون عزيز ايشاا... بهراد نيني شما هم وقتي بدنيا اومد دوتايي ميريم عكس ميندازيممممممممممممممممم
هیراد و عمه لیلاش
13 خرداد 92 20:48
عزیز دلن باغ پرندگان سمت شرق تهران کنار پارک جنگلی لویزان هستش
ما از میدان رسالت رفتیم سمت لویزان ، دیگه خودش تابلوهای راهنما داشت
انشاالله شما هم بتونید برید اونجا و کلی هم خوش بگذرونید


مرسي عزيزم خيلي خيلي لطف كردين
هیراد و عمه لیلاش
17 خرداد 92 12:15
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم


عزيزم عيد مبعث شما هم مبارك باشه اميدوارم كه هميشه روزتون عيد باشه و لبتون خندون
مامان مهدیس و ملیسا
18 خرداد 92 23:28
ای وای چه بـــــــــــــــد منم میخواستم ببرم ولی....... راستی عکساش خیلی ناز شده جیگر
مامان حسنا
19 خرداد 92 10:20
وای چ اقای خوشتیپی به به.......
مامانی ماچابهاریم عزیزم تشریف بیارید خوشحال میشیم


مرسي عزيزم فدات شم شما لطف دارين اميدوارم كه هر جاي دنيا كه باشين خوش و خرم باشين به همراه حسنا گلي
مامان سونیا
19 خرداد 92 17:47
عکساش خیلی ناز و قشنگ شده گل پسر عیب نداره مامانی خودت رو ناراحت نکن پیش میاد دیگه انشاالله برای دفعات بعد یک جای بهتر ببریدش


مرسي خاله جان از اينكه به ياد ما هستي ممنون از سونياي گل و ناز من
مامان هدیه
20 خرداد 92 19:22
سلام مامانی آپ کردم و همینطور سوال دارم بدو بیا
عرفان خان و مامان زهره
4 تیر 92 15:52
سلام به بهراد نانازی و مامان مهربونش

عزیزم خیلی عکساش ناز شده منم چندین بار عرفان رو بردم سها و راستش اوایل سی دی عکسهارو نمیداد و پیشنهاد من بود که با کلی دلیل برهان قانعشون کردم که سی دی عکسهارو بدن و منم فقط سری اول راضی بودم که عکاسش خیلی خوب بود ولی دفعات بعدی از عکاس راضی نبودم ولی مهم اینمه که کوچولوهای نازی داریم و هر جا عکاسی بشن خودشون نازن ... خودت رو ناراحت نکن عزیزم
"راستی بهراد جونم میای با هم دوست بشیم ؟؟؟ "

مرسي عزيزم شما رو لينك كردم.