بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

مقدمه‌اي بر تولد يكسالگي

1391/12/15 11:32
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام به دوستان عزيزم با يك هفته تأخير ولي كلي خبر اومدم اما عكس تولد فعلاً موكول ميشه به آخر هفته

روز جمعه به سلامتي هر چه تمامتر جشن تولد يكسالگي عزيز دردونه مامان و بابا رو برگزار كرديم قبلاً قرار بر اين بود كه خونه خودمون برگزار بشه و لي با توجه به افزايش تعداد مهمونام اين جشن به خونه مامان بزرگ بهراد يعني مامان خودم موكول شد. همه چيز از جمله تزئينات عالي و پرفكت بود براي لباس بهراد جان خيلي زحمت كشيدم البته آماده خريدم اما كلي با استرس و نگراني و در روزهاي پاياني موفق به تهيه اون شدم يه ست بادي و شلوار زنبوري كه عكس زنبور روي بادي بود و شلوارش هم راه راه زرد و مشكي با يه تاج خوشگل كه هنر دست خودم بود. از مامان لوبيا جون(شادي خانم تشكر ويژه دارم به خاطر اينكه از سايت ايشون من اين ست زيبا رو خريدم) و يه تشكر خيلي خيلي خيلي ويژه‌تر از مامان پرهام(مريم خانم گل) كه راهنمايي كردن و منو با اين سايت آشنا كردن ميكنم از تمام دوستانم، همكارانم، همسايگان محترمم، عمه‌هاي بهراد(منيژه عزيز و ساراجون)، زن‌عمو، دخترعمو و پسرعموي بهراد(زهرا و محمدرضا)، خاله، پسرخاله و دخترخاله(لمياي گلمو اميرسينا)، عزيزجون عفت زحمت دراختيار قرار دادن خونه‌اشون، عزيزجون شهناز(مامان همسري) به خاطر اينكه اين چند روز با توجه به اينكه من توي خونه بودم از پسرم مراقبت كردن جداي از روزهاي ديگه، از همسر همكارم،و كوچولوهاي عزيز كه واقعاً جشن پسرمو قشنگتر كردن يه تشكر صميمانه و خالصانه دارم. اينمقدمه رو نوشتم تا بدونين كه با كلي عكس و خوراكي ميخوام بيام پس منتظر باشيد.

happy birth day behrad

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)