بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

بهراد كوچولو مريض شد

1391/10/24 13:02
276 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه كه از اداره برگشتم شبش مهمون داشتم خانواده همسرم بودن همه چيز خيلي خوب بود ساعتهاي 1 شب بود كه با صداي گريه بهراد بيدار شدم و ديدم كه پسرم تب شديدي داره سريعاً سجاد وبيدار كردم بهش قطره استامينوفن دادم پاشويش كردم و خوابوندمش ولي خودم بالاي سرش بودم صبح سجاد رفت اداره و من بيدار شدم و ديدم كه بازم بهراد تب داره زنگ زدم داداشم اون اومد و با هم برديمش درمانگاه خيلي اضطراب داشتم بهراد تو تب داشت ميسوخت و من نميتونستم كاري بكنم بالاخره بعد از اينكه دكتر معاينش كرد داروهاشو گرفتم و شروع كردم به دادن داروهاش همون موقع كه از دكتر برگشتم تلفن خونمون زنگ خورد و متاسفانه خبر بدي به من دادن اونم مرگ مادربزرگ همسرم بنده خدا شب قبلش مجدداً تو كما رفت و پنجشنبه فوت كرد اون روز خيلي براي من سخت و بد بود چون سجاد بايد ميرفت و من تك و تنها بايد از فرزندم مراقبت ميكردم ايشاا... كه هيچوقت بچه‌اتون مريض نشه به من كه خيلي سخت گذشت ديروز كه سجاد برگشت ساعتهاي 7 بعدازظهر بود بهراد خدا رو شكر خوب شد اما من مريض شدم استخوان درد شديدي گرفتم و امروز هم با اين حالم اومدم سركار ايرادي نداره فقط بچه‌ام هميشه سلامت باشه براي من كافيه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)