بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

رويش دومين مرواريد شاه پسرم

1391/9/27 8:17
312 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه وقتي توي سرويس اداره بود و داشتم برميگشتم يهو يه اس ام اس اومد اونو كه خوندم كلي خوشحال شدم آخه همسري نوشته بود كه دومين دندون بهراد جونniniweblog.comرؤيت شد خدا رو شكر ميكنم اميدوارم كه براي مابقي دندوناش مثل اين دو تا زياد اذيت نشه

مرواريد دوم

راستي ديروز سالگرد ازدواج عمه منيژه(عمه بزرگ بهراد)بود و من به خاطر چنين روزي براش پودينگ به همراه ژله درست كردم اميدوارم كه هميشه با همسرش و به همراه 2 گل عزيزش پريسا و پريا سالهاي سال در كنار هم زندگي خوب و شيريني داشته باشن.niniweblog.com

و اما دوستاي عزيز وبلاگ نيني‌ به دعاي شما نياز دارم مادر بزرگ همسرم كه عكسش رو توي صفحات اول وبلاگ ديديد خيلي حالش بده و تو سي‌سيو هستش من خيلي دوستش دارم چون واقعاً زن مهربونيه و بهراد و منو و همسرم و از ته دل دوست داره خصوصاً بهراد

براش دعا كنين ازتون ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)