بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

بهراد بهترین هدیه خداوند

مباركككككككككككككككككككككككككككككككك

1392/2/31 8:13
299 بازدید
اشتراک گذاری

 


همسر مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست، این را به آسمان بگو. تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی . روزت مبارک باد.

 

متن روز پدر و روز مرد

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم.

 

 

متن روز پدر و روز مرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان هديه
31 اردیبهشت 92 13:56
نميدونم تو اين مطلبت اولي شدم يا نه اما مامان بهراد عزيزم باور كن اينطوري نيست اصلا حواسم نبود به بزرگي خودتون ببخشيد دوست دارم بوووووس و يه بوس آبدار هم واسه اون لپهاي بهراد خوشملت
مامان سونیا
31 اردیبهشت 92 18:52
روز مرد بر پدر پدر شوهر بهراد و همسر عزیزتون مبارک باشه


مرسي عزيزم بر شما هم مبارك باشه
هیراد و عمه لیلاش
1 خرداد 92 23:52
بهراد گلم مرد کوچولو پیشاپیش روزت مبارک


مرسي خاله روز مرد بر هيرادجان هم مبارك
خاله ی آریسا
4 خرداد 92 8:49
آقا کوچولو روزت مبارک


مرسي عزيزم ممنونممممممممممممممممممممممممممم
مامان حسنا
4 خرداد 92 10:09
سلام مادر خانومی خوبی عزیزم؟؟/
تو روخدا ببخشید ک زیاد وقت ندارم سربزنم با این حسنا خانوم من نمیتونم ب هیچ کاری برسم
راستی شرمنده بهت گفته بودم من ب مامان مهدیس میگم نمیتونی بری وبشو ولی یادم رفت الان زودی میرم بهش میگم....
معلومه مامان فعالی شدی ها
قول میدم زود ب زود بیام ای دیگه راسته


سلام عزيزم خوبي مرسي آره بهم پيام داد ممنونم كه خيلي سريع پيام رساني كردي
مامان مهدیس و ملیسا
4 خرداد 92 11:36
سلام عزیزم مامانی حسنا میگفت که نمیتونید وارد وب من بشید به اون گفتید که به من بگن ولی من الان اومدم ازوبت وارد وب خودم شدم عسیسمممم


عزيزم سلام ميدني من چه جوري وارد ميشدم كه نميتونستم باز كنم از طريق پيامها بود از اين طريق هم كه گفتي امتحان ميكنم.مرسي
مامان هديه
4 خرداد 92 15:06
سلام الهي خاله فداي اون لپ هاي بهراد بشه بوووووس مامانش بدو بيا آپم


فدات عزيزم اومدم
مامان مهدیس و ملیسا
5 خرداد 92 11:19
خواهش میکنم دوستون دارم بهراد جونو ببوس


فدات عزيزممممممممممممممممممممممممممممممم